Általános Szerződési Feltételek

Bark and Clean kutyapiszok eltakarítás szolgáltatás részletes feltételei

Utoljára frissítve: 2025. augusztus 4.

1. Általános rendelkezések

1.1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Bark and Clean (a továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott kutyapiszok eltakarítás és kapcsolódó szolgáltatásokra vonatkoznak.

1.2. Az ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan szerződésre, amely a Szolgáltató és a Megrendelő között jön létre a szolgáltatások igénybevételére vonatkozóan.

1.3. A szolgáltatás igénybevételével a Megrendelő kijelenti, hogy megismerte és elfogadja jelen ÁSZF rendelkezéseit, továbbá kötelezi magát azok betartására.

1.4. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et egyoldalúan módosítsa. A módosításokról a Megrendelőket elektronikus úton értesíti, és a módosítások a weboldalon való közzétételt követő 15. napon lépnek hatályba.

1.5. Amennyiben a Megrendelő nem fogadja el a módosításokat, jogosult a szerződést 30 napos felmondási idővel felmondani.

1.6. Az ÁSZF minden része az egymással való összefüggésében értelmezendő. Amennyiben az ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelenné vagy végrehajthatatlanná válik, ez nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.

2. Fogalmak

2.1. Szolgáltató: Bark and Clean, amely kutyapiszok eltakarítás és kapcsolódó szolgáltatásokat nyújt.

2.2. Megrendelő: Bármely természetes vagy jogi személy, aki a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe veszi vagy igénybe kívánja venni.

2.3. Szolgáltatás: A Szolgáltató által nyújtott kutyapiszok eltakarítás, udvartakarítás és kapcsolódó tevékenységek összessége.

2.4. Szolgáltatási terület: Az a földrajzi terület, ahol a Szolgáltató szolgáltatásait nyújtja, jelenleg Budapest és Pest vármegye területe.

2.5. Rendszeres szolgáltatás: Előre meghatározott időközönként (heti, kéthetente, havonta) ismétlődő szolgáltatás nyújtása.

2.6. Egyszeri szolgáltatás: Alkalomszerűen igénybe vett, nem rendszeres szolgáltatás.

2.7. Szolgáltatási hely: A Megrendelő által megjelölt ingatlan vagy annak része, ahol a szolgáltatás teljesítése történik.

2.8. Munkaidő: Hétfőtől péntekig 8:00-18:00, szombaton 8:00-16:00 óra közötti időszak.

2.9. Sürgősségi szolgáltatás: Munkaidőn kívül vagy 24 órán belüli teljesítést igénylő szolgáltatás.

2.10. Felszerelés: A szolgáltatás nyújtásához szükséges eszközök, anyagok és védőfelszerelések összessége.

3. Szolgáltató adatai

3.1. Cégnév: Influencerlab Kft.

3.2. Székhely: 1108 Budapest, Szőlővirág utca 14. 6. emelet 27.

3.3. Elérhetőségek:

  • Weboldal: https://barkandclean.hu
  • E-mail: info@barkandclean.hu
  • Telefon: +36 30 258 04 22

3.4. Működési engedélyek: A Szolgáltató rendelkezik minden szükséges hatósági engedéllyel és biztosítással a szolgáltatás nyújtásához.

3.5. Szakmai képesítés: A Szolgáltató munkatársai megfelelő szakmai képzésben részesültek, és rendszeresen továbbképzéseken vesznek részt.

3.6. Biztosítás: A Szolgáltató rendelkezik érvényes felelősségbiztosítással, amely fedezi a szolgáltatás nyújtása során keletkező esetleges károkat.

3.7. Munkavállaló adatok: A Szolgáltató vezetői és munkatársai büntetlen előéletűek, és megfelelő egészségügyi alkalmassági vizsgálaton estek át.

4. Szolgáltatások

4.1. Kutyapiszok eltakarítás:

  • Rendszeres (heti, kéthetente, havi) kutyapiszok eltakarítás lakóingatlanok kertjéből, udvarából
  • Egyszeri alkalommal végzett nagytakarítás
  • Sürgősségi eltakarítás 24 órán belül
  • Többkutyás háztartások speciális kezelése

4.2. Kiegészítő szolgáltatások:

  • Udvar alapos fertőtlenítése
  • Szagtalanítás speciális szerekkel
  • Szemétzsák biztosítása és elszállítása
  • Növényzet védelmére szolgáló intézkedések
  • Fotódokumentáció a munka elvégzéséről

4.3. Kereskedelmi szolgáltatások:

  • Társasházak közös területeinek tisztántartása
  • Parkok és közterületek karbantartása
  • Állatmenhelyek és kennelák takarítása
  • Állatorvosi rendelők higiéniai szolgáltatásai

4.4. Specializált szolgáltatások:

  • Problémás területek helyreállítása
  • Hosszú távú elhanyagoltság kezelése
  • Környezetbarát és bio módszerek alkalmazása
  • Allergiás személyek számára speciális eljárások

4.5. A szolgáltatások részletes leírása, árai és feltételei a weboldalon kerülnek közzétételre, és azok jelen ÁSZF részét képezik.

4.6. A Szolgáltató jogosult új szolgáltatások bevezetésére és meglévő szolgáltatások módosítására, amelyről előzetesen tájékoztatja a Megrendelőket.

5. Szerződéskötés

5.1. Megrendelés módjai:

  • Online megrendelő felületen keresztül
  • Telefonos megrendelés
  • E-mail útján
  • Személyes egyeztetés során

5.2. Ajánlatkérés: A Megrendelő ajánlatot kérhet a szolgáltatásra vonatkozóan, amely tartalmazza:

  • A szolgáltatási hely pontos címét
  • Az ingatlan területének nagyságát
  • A kutyák számát és méretét
  • A kívánt szolgáltatás típusát és gyakoriságát
  • Speciális igényeket vagy körülményeket

5.3. Helyszíni felmérés: Összetett vagy nagy értékű megrendelések esetén a Szolgáltató jogosult helyszíni felmérést végezni, amely során:

  • Felmérésre kerül a tényleges munkaterület
  • Meghatározásra kerülnek a speciális követelmények
  • Egyeztetésre kerül az optimális szolgáltatási terv
  • Rögzítésre kerülnek a hozzáférési feltételek

5.4. Ajánlat érvényessége: A Szolgáltató által adott árajánlat 30 napig érvényes, hacsak másként nem kerül megjelölésre.

5.5. Szerződés létrejötte: A szerződés akkor jön létre, amikor:

  • A Megrendelő elfogadja a Szolgáltató ajánlatát
  • A Szolgáltató visszaigazolja a megrendelést
  • Megtörténik az esetleges előleg befizetése

5.6. Szerződés tartalma: A létrejött szerződés tartalmazza:

  • A szerződő felek adatait
  • A szolgáltatás részletes leírását
  • A teljesítés helyét és idejét
  • A szolgáltatás díját és fizetési feltételeket
  • Speciális feltételeket és megállapodásokat

5.7. Módosítások: A szerződés módosítása csak írásban, mindkét fél közös megegyezésével lehetséges.

6. Árak és fizetési feltételek

6.1. Árak meghatározása:

  • Az árak bruttó árak, tartalmazzák az ÁFA-t
  • Az árak a szolgáltatás típusától és gyakoriságától függnek
  • A pontos árakat a weboldal tartalmazza
  • Speciális vagy egyedi szolgáltatások esetén egyedi árazás alkalmazható

6.2. Árváltozás:

  • A Szolgáltató jogosult az árakat módosítani
  • Az árváltozásról legalább 30 nappal előtte értesítést küld
  • A Megrendelő jogosult elutasítani az árváltozást és felmondani a szerződést

6.3. Fizetési módok:

  • Bankkártyával online fizetés
  • Banki átutalás
  • Készpénzfizetés a helyszínen
  • Rendszeres megbízásos fizetés

6.4. Fizetési határidők:

  • Egyszeri szolgáltatások: teljesítést követően azonnal
  • Rendszeres szolgáltatások: minden hónap 5. napjáig
  • Kereskedelmi megrendelések: netto 8 nap

6.5. Késedelmi kamat: Fizetési késedelem esetén a Ptk. szerinti késedelmi kamat számítható fel.

6.6. Előleg: Nagyobb értékű vagy speciális szolgáltatások esetén a Szolgáltató jogosult 50%-os előleg kérésére.

6.7. Számla kiállítása: A Szolgáltató minden teljesített szolgáltatásról számlát állít ki, amelyet elektronikus úton vagy postai úton továbbít.

6.8. Költségtérítések:

  • Parkolási díjak indokolt esetben
  • Különleges eszközök beszerzési költsége
  • Sürgősségi szolgáltatás esetén pótdíj

7. Teljesítés

7.1. Teljesítési idő:

  • Rendszeres szolgáltatások: a megállapított napokon
  • Egyszeri szolgáltatások: egyeztetett időpontban
  • Sürgősségi szolgáltatások: 24 órán belül

7.2. Teljesítési hely: A szolgáltatás a Megrendelő által megjelölt helyen történik, a megadott címen.

7.3. Hozzáférés biztosítása:

  • A Megrendelő biztosítja a szolgáltatási területhez való hozzáférést
  • Kulcsok vagy kódok átadása szükség esetén
  • Biztonságos munkakörülmények megteremtése

7.4. Munka dokumentálása:

  • Minden szolgáltatásról munkalapon dokumentáció készül
  • Igény esetén fotódokumentáció
  • Elektronikus jelentés a munkavégzésről

7.5. Minőségi követelmények:

  • Alapos és higiénikus munkavégzés
  • Környezetbarát anyagok használata
  • A területen található tárgyak védelme
  • Rendetlenség teljes helyreállítása

7.6. Időjárási viszonyok:

  • Szélsőséges időjárás esetén a szolgáltatás halasztható
  • Biztonsági okokból a munka megszakítható
  • Alternatív időpont egyeztetése szükséges

7.7. Teljesítés átvétele: A szolgáltatás teljesítésének átvétele történhet:

  • Személyesen a Megrendelő jelenlétében
  • Távolból, elektronikus visszajelzés alapján
  • Hallgatólagosan, kifogás hiányában

8. Minőségi garancia

8.1. Minőségi garancia: A Szolgáltató garantálja, hogy a szolgáltatás szakszerűen, a vonatkozó szabványoknak megfelelően kerül elvégzésre.

8.2. Garanciális időszak:

  • Rendszeres szolgáltatások: következő szolgáltatásig
  • Egyszeri szolgáltatások: 7 nap
  • Speciális kezelések: 14 nap

8.3. Garanciális feltételek:

  • A terület eredeti állapotának megőrzése
  • Harmadik személyek által okozott károk kizárása
  • Időjárási hatások természetes következményeinek elfogadása

8.4. Garanciális javítás: Garanciális hiba esetén a Szolgáltató költségmentesen kijavítja a hibát.

8.5. Elégedettségi garancia: Amennyiben a Megrendelő nem elégedett a szolgáltatással, lehetőség van:

  • Ingyenes újbóli elvégzésre
  • Részleges vagy teljes díjvisszatérítésre
  • Kompenzációs megoldásra

8.6. Folyamatos fejlesztés: A Szolgáltató elkötelezett a szolgáltatás minőségének folyamatos fejlesztése mellett.

9. Megrendelő kötelezettségei

9.1. Információszolgáltatási kötelezettség:

  • Pontos és teljes körű információk megadása a megrendeléskor
  • Változások időbeni jelzése
  • Speciális körülmények közlése
  • Elérhetőségi adatok naprakészen tartása

9.2. Hozzáférés biztosítása:

  • A szolgáltatási terület elérhetőségének biztosítása
  • Biztonságos munkakörülmények megteremtése
  • Akadályok eltávolítása a munkaterületről
  • Megfelelő világítás biztosítása szükség esetén

9.3. Fizetési kötelezettség:

  • Határidőben történő fizetés
  • Pontosan a megállapított összeg befizetése
  • Fizetési nehézségek időbeni jelzése

9.4. Együttműködési kötelezettség:

  • Konstruktív együttműködés a szolgáltatás során
  • Észrevételek kulturált formában történő közlése
  • Szükséges információk rendelkezésre bocsátása

9.5. Értesítési kötelezettség:

  • Hibahatár esetén azonnali értesítés
  • Károsodások bejelentése
  • Változások kommunikálása

9.6. Magatartási szabályok:

  • Tiszteletteljes bánásmód a munkatársakkal
  • Munka akadályozásának mellőzése
  • Biztonságos munkakörnyezet fenntartása

10. Szolgáltató kötelezettségei

10.1. Szakszerű szolgáltatásnyújtás:

  • Magas színvonalú, szakszerű munkavégzés
  • Megfelelő eszközök és anyagok használata
  • Képzett munkaerő biztosítása
  • Folyamatos szakmai fejlődés

10.2. Időben történő teljesítés:

  • Megállapított időpontok betartása
  • Előzetes értesítés késés esetén
  • Alternatív megoldások ajánlása

10.3. Biztonság és higiénia:

  • Egészségügyi előírások betartása
  • Munkavédelmi szabályok alkalmazása
  • Környezeti előírások betartása
  • Fertőtlenítési protokollok követése

10.4. Kommunikációs kötelezettségek:

  • Tiszta és érthető kommunikáció
  • Gyors válaszadás megkeresésekre
  • Rendszeres visszajelzés a munkáról
  • Problémák proaktív kommunikálása

10.5. Dokumentációs kötelezettségek:

  • Munkavégzés dokumentálása
  • Számlázás időben történő elvégzése
  • Garanciális ügyek nyilvántartása

10.6. Fejlesztési kötelezettségek:

  • Szolgáltatás minőségének folyamatos javítása
  • Új technológiák alkalmazása
  • Ügyfélélmény fejlesztése

11. Lemondás és felmondás

11.1. Megrendelő lemondási joga:

  • Egyszeri szolgáltatások: 24 órával korábban díjmentesen
  • 12 órán belüli lemondás: 50% díjfizetési kötelezettség
  • 4 órán belüli lemondás vagy meg nem jelenés: teljes díj

11.2. Rendszeres szolgáltatások felmondása:

  • Felmondási idő: 30 nap
  • Írásban vagy elektronikusan kell bejelenteni
  • A felmondás az aktuális elszámolási időszak végével lép hatályba

11.3. Szolgáltató felmondási joga:

  • Fizetési késedelem esetén azonnali hatállyal
  • Szerződésszegés esetén 15 napos felszólítást követően
  • Vis maior esetén azonnali hatállyal

11.4. Rendkívüli felmondás:

  • Súlyos szerződésszegés esetén
  • Bizalmi viszony megromlása esetén
  • Kölcsönös megegyezéssel bármikor

11.5. Felmondás következményei:

  • Elszámolás a teljesített szolgáltatásokra
  • Garanciális kötelezettségek fenntartása
  • Személyes adatok törlése kérésre

11.6. Formai követelmények: A felmondást írásban vagy igazolható elektronikus úton kell megtenni.

12. Felelősség

12.1. Szolgáltató felelőssége:

  • A Szolgáltató felel a szolgáltatás szerződésszerű teljesítéséért
  • Felelősséggel tartozik a munkatársai által okozott károkért
  • Köteles megtéríteni a munkavégzés során okozott károkat

12.2. Felelősség korlátozása:

  • A felelősség mértéke nem haladhatja meg a szolgáltatás értékének háromszorosát
  • Közvetett károkért való felelősség kizárásra kerül
  • Vis maior esetén a felelősség kizárt

12.3. Biztosítási fedezet:

  • A Szolgáltató rendelkezik felelősségbiztosítással
  • A biztosítási összeg fedezi a tipikus károkat
  • Nagyobb értékű károk esetén külön egyeztetés szükséges

12.4. Megrendelő felelőssége:

  • Felelős a tájékoztatási kötelezettség teljesítéséért
  • Köteles megtéríteni a téves információk miatti károkat
  • Felel a munkavégzés akadályozása miatti többletköltségekért

12.5. Kárbejelentési kötelezettség:

  • Károk azonnali bejelentése szükséges
  • Kárenyhítési kötelezettség mindkét fél részéről
  • Dokumentálási kötelezettség káresetek esetén

12.6. Kártérítési eljárás: Kárigények rendezése a biztosító bevonásával, objektív szakértő közreműködésével történik.

13. Vis maior

13.1. Vis maior fogalma: A szerződő felek akaratától független, előre nem látható és el nem hárítható külső körülmény.

13.2. Vis maior esetek:

  • Természeti katasztrófák (árvíz, földrengés, vihar)
  • Háborús helyzet, terrorcselekmények
  • Járványügyi korlátozások
  • Hatósági intézkedések
  • Infrastrukturális összeomlás

13.3. Vis maior hatásai:

  • A szerződéses kötelezettségek teljesítése felfüggesztődik
  • Kártérítési kötelezettség nem áll fenn
  • Határidők meghosszabbodnak

13.4. Értesítési kötelezettség: Vis maior esetén 48 órán belül értesíteni kell a másik felet.

13.5. Vis maior megszűnése: A helyzet rendeződése után haladéktalanul folytatódik a teljesítés.

13.6. Hosszan tartó vis maior: 30 napot meghaladó vis maior esetén bármelyik fél jogosult a szerződést felmondani.

14. Adatvédelem

14.1. Adatkezelési alapok: A személyes adatok kezelése a GDPR és a magyar adatvédelmi jogszabályok alapján történik.

14.2. Kezelt adatok köre:

  • Név, cím, elérhetőségi adatok
  • Szolgáltatási hely adatai
  • Fizetési információk
  • Szolgáltatással kapcsolatos előzmények

14.3. Adatkezelés célja:

  • Szerződés teljesítése
  • Ügyfélszolgálat biztosítása
  • Számlázás és pénzügyi elszámolás
  • Jogos érdekek érvényesítése

14.4. Adatmegőrzési idő:

  • Aktív ügyfelek: a jogviszony fennállása alatt
  • Lezárt ügyek: 5 év az utolsó tranzakciótól
  • Számviteli adatok: 8 év

14.5. Adatok védelme:

  • Megfelelő technikai és szervezési intézkedések
  • Hozzáférés korlátozása
  • Rendszeres biztonsági mentések

14.6. Érintetti jogok:

  • Tájékoztatáshoz való jog
  • Hozzáférési jog
  • Helyesbítési jog
  • Törléshez való jog
  • Adathordozhatósághoz való jog

14.7. Adatvédelmi incidens: Adatvédelmi incidens esetén 72 órán belül jelentés a hatóságnak.

15. Szellemi tulajdon

15.1. Szerzői jogok: A weboldal tartalma, design és minden egyéb szellemi termék a Szolgáltató tulajdona.

15.2. Védjegyek: A "Bark and Clean" márkanév és logo védett védjegy.

15.3. Használati korlátozások:

  • A tartalom nem használható kereskedelmi célokra
  • Másolás csak előzetes engedéllyel
  • Módosítások engedély nélkül tilosak

15.4. Fényképek és dokumentáció: A szolgáltatás során készített fényképek a Szolgáltató tulajdonát képezik.

15.5. Üzleti titok: A Szolgáltató üzleti információi és módszerei üzleti titoknak minősülnek.

15.6. Jogsértés esetén:**

  • Azonnali abbahagyás követelése
  • Kártérítés követelése
  • Jogi lépések megtétele

16. Reklamáció

16.1. Reklamáció benyújtása:

  • Írásban vagy elektronikusan
  • A hiba részletes leírásával
  • Lehetőség szerint fotódokumentációval
  • A teljesítéstől számított 8 napon belül

16.2. Reklamáció kivizsgálása:

  • 5 munkanapon belüli kivizsgálás
  • Helyszíni ellenőrzés szükség esetén
  • Írásos válaszadás

16.3. Reklamáció rendezése:

  • Hibás teljesítés esetén újbóli elvégzés
  • Díjcsökkentés lehetősége
  • Kártérítés súlyos esetekben

16.4. Elutasítás esetei:

  • Jogalap nélküli reklamáció
  • Késedelmes bejelentés
  • Külső ok miatt bekövetkezett hiba

16.5. Reklamációs nyilvántartás: Minden reklamáció nyilvántartásra kerül a későbbi hivatkozás végett.

16.6. Fogyasztóvédelem: Fogyasztói jogviszony esetén a fogyasztóvédelmi szabályok is alkalmazandók.

17. Vitarendezés

17.1. Békés vitarendezés: A felek elsődlegesen békés úton kísérlik meg a viták rendezését.

17.2. Mediáció: Sikertelen tárgyalások esetén mediációs eljárás kezdeményezhető.

17.3. Bírósági eljárás:

  • Illetékes bíróság: a Szolgáltató székhelye szerinti bíróság
  • Fogyasztói ügyek: a fogyasztó lakóhelye szerinti bíróság is
  • Alkalmazandó jog: magyar jog

17.4. Alternatív vitarendezés:

  • Békéltető testületi eljárás
  • Szakértői vélemény beszerzése
  • Választottbírósági eljárás nagyobb ügyekben

17.5. Költségviselés: A pervesztes fél viseli az eljárási költségeket.

17.6. Végrehajtás: A jogerős határozatok végrehajtása a vonatkozó jogszabályok szerint.

18. Alkalmazandó jog

18.1. Joghatóság: A szerződésre a magyar jog az irányadó.

18.2. Alkalmazandó jogszabályok:

  • 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  • EU 2016/679 rendelet (GDPR)
  • Vonatkozó ágazati jogszabályok

18.3. Jogszabályváltozás:**

  • Jogszabályváltozás esetén az ÁSZF automatikusan módosul
  • Ellentétes rendelkezések hatályukat vesztik
  • Az új szabályozás a hatálybalépéstől alkalmazandó

18.4. Nemzetközi elemek: Külföldi elemeket tartalmazó ügyletek esetén a magyar jog alkalmazandó.

18.5. EU jog: Az európai uniós jogszabályok közvetlen hatálya és elsőbbsége érvényesül.

19. Záró rendelkezések

19.1. Hatálybalépés: Jelen ÁSZF 2024. december 30. napján lép hatályba.

19.2. Korábbi ÁSZF hatályvesztése: A korábbi általános szerződési feltételek egyidejűleg hatályukat vesztik.

19.3. Módosítások:

  • Az ÁSZF módosítása írásban történik
  • A módosításokról előzetes tájékoztatás
  • A weboldalon való közzététel kötelező

19.4. Részleges érvénytelenség: Az ÁSZF egy vagy több rendelkezésének érvénytelensége nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.

19.5. Tolmácsolás: Értelmezési vitás esetek az ÁSZF egésze és a szerződés célja alapján döntendők el.

19.6. Kapcsolattartás:

  • E-mail: info@barkandclean.hu
  • Telefon: +36 30 258 04 22
  • Postai cím: 1108 Budapest, Szőlővirág utca 14. 6. emelet 27.

19.7. Tájékoztatás:**

  • Az ÁSZF mindig elérhető a weboldalon
  • Kérésre nyomtatott formában is rendelkezésre áll
  • Elektronikus tájékoztatás elsődleges

19.8. Záró nyilatkozat: A Szolgáltató kijelenti, hogy az ÁSZF minden rendelkezése összhangban van a hatályos jogszabályokkal és az üzleti gyakorlatokkal.

Budapest, 2025. augusztus 4.

Influencerlab Kft.

Szolgáltató