Általános Szerződési Feltételek
Bark and Clean kutyapiszok eltakarítás szolgáltatás részletes feltételei
Utoljára frissítve: 2025. augusztus 4.
Tartalomjegyzék
- Általános rendelkezések
- Fogalmak
- Szolgáltató adatai
- Szolgáltatások
- Szerződéskötés
- Árak és fizetési feltételek
- Teljesítés
- Minőségi garancia
- Megrendelő kötelezettségei
- Szolgáltató kötelezettségei
- Lemondás és felmondás
- Felelősség
- Vis maior
- Adatvédelem
- Szellemi tulajdon
- Reklamáció
- Vitarendezés
- Alkalmazandó jog
- Záró rendelkezések
1. Általános rendelkezések
1.1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Bark and Clean (a továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott kutyapiszok eltakarítás és kapcsolódó szolgáltatásokra vonatkoznak.
1.2. Az ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan szerződésre, amely a Szolgáltató és a Megrendelő között jön létre a szolgáltatások igénybevételére vonatkozóan.
1.3. A szolgáltatás igénybevételével a Megrendelő kijelenti, hogy megismerte és elfogadja jelen ÁSZF rendelkezéseit, továbbá kötelezi magát azok betartására.
1.4. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et egyoldalúan módosítsa. A módosításokról a Megrendelőket elektronikus úton értesíti, és a módosítások a weboldalon való közzétételt követő 15. napon lépnek hatályba.
1.5. Amennyiben a Megrendelő nem fogadja el a módosításokat, jogosult a szerződést 30 napos felmondási idővel felmondani.
1.6. Az ÁSZF minden része az egymással való összefüggésében értelmezendő. Amennyiben az ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelenné vagy végrehajthatatlanná válik, ez nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.
2. Fogalmak
2.1. Szolgáltató: Bark and Clean, amely kutyapiszok eltakarítás és kapcsolódó szolgáltatásokat nyújt.
2.2. Megrendelő: Bármely természetes vagy jogi személy, aki a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe veszi vagy igénybe kívánja venni.
2.3. Szolgáltatás: A Szolgáltató által nyújtott kutyapiszok eltakarítás, udvartakarítás és kapcsolódó tevékenységek összessége.
2.4. Szolgáltatási terület: Az a földrajzi terület, ahol a Szolgáltató szolgáltatásait nyújtja, jelenleg Budapest és Pest vármegye területe.
2.5. Rendszeres szolgáltatás: Előre meghatározott időközönként (heti, kéthetente, havonta) ismétlődő szolgáltatás nyújtása.
2.6. Egyszeri szolgáltatás: Alkalomszerűen igénybe vett, nem rendszeres szolgáltatás.
2.7. Szolgáltatási hely: A Megrendelő által megjelölt ingatlan vagy annak része, ahol a szolgáltatás teljesítése történik.
2.8. Munkaidő: Hétfőtől péntekig 8:00-18:00, szombaton 8:00-16:00 óra közötti időszak.
2.9. Sürgősségi szolgáltatás: Munkaidőn kívül vagy 24 órán belüli teljesítést igénylő szolgáltatás.
2.10. Felszerelés: A szolgáltatás nyújtásához szükséges eszközök, anyagok és védőfelszerelések összessége.
3. Szolgáltató adatai
3.1. Cégnév: Influencerlab Kft.
3.2. Székhely: 1108 Budapest, Szőlővirág utca 14. 6. emelet 27.
3.3. Elérhetőségek:
- Weboldal: https://barkandclean.hu
- E-mail: info@barkandclean.hu
- Telefon: +36 30 258 04 22
3.4. Működési engedélyek: A Szolgáltató rendelkezik minden szükséges hatósági engedéllyel és biztosítással a szolgáltatás nyújtásához.
3.5. Szakmai képesítés: A Szolgáltató munkatársai megfelelő szakmai képzésben részesültek, és rendszeresen továbbképzéseken vesznek részt.
3.6. Biztosítás: A Szolgáltató rendelkezik érvényes felelősségbiztosítással, amely fedezi a szolgáltatás nyújtása során keletkező esetleges károkat.
3.7. Munkavállaló adatok: A Szolgáltató vezetői és munkatársai büntetlen előéletűek, és megfelelő egészségügyi alkalmassági vizsgálaton estek át.
4. Szolgáltatások
4.1. Kutyapiszok eltakarítás:
- Rendszeres (heti, kéthetente, havi) kutyapiszok eltakarítás lakóingatlanok kertjéből, udvarából
- Egyszeri alkalommal végzett nagytakarítás
- Sürgősségi eltakarítás 24 órán belül
- Többkutyás háztartások speciális kezelése
4.2. Kiegészítő szolgáltatások:
- Udvar alapos fertőtlenítése
- Szagtalanítás speciális szerekkel
- Szemétzsák biztosítása és elszállítása
- Növényzet védelmére szolgáló intézkedések
- Fotódokumentáció a munka elvégzéséről
4.3. Kereskedelmi szolgáltatások:
- Társasházak közös területeinek tisztántartása
- Parkok és közterületek karbantartása
- Állatmenhelyek és kennelák takarítása
- Állatorvosi rendelők higiéniai szolgáltatásai
4.4. Specializált szolgáltatások:
- Problémás területek helyreállítása
- Hosszú távú elhanyagoltság kezelése
- Környezetbarát és bio módszerek alkalmazása
- Allergiás személyek számára speciális eljárások
4.5. A szolgáltatások részletes leírása, árai és feltételei a weboldalon kerülnek közzétételre, és azok jelen ÁSZF részét képezik.
4.6. A Szolgáltató jogosult új szolgáltatások bevezetésére és meglévő szolgáltatások módosítására, amelyről előzetesen tájékoztatja a Megrendelőket.
5. Szerződéskötés
5.1. Megrendelés módjai:
- Online megrendelő felületen keresztül
- Telefonos megrendelés
- E-mail útján
- Személyes egyeztetés során
5.2. Ajánlatkérés: A Megrendelő ajánlatot kérhet a szolgáltatásra vonatkozóan, amely tartalmazza:
- A szolgáltatási hely pontos címét
- Az ingatlan területének nagyságát
- A kutyák számát és méretét
- A kívánt szolgáltatás típusát és gyakoriságát
- Speciális igényeket vagy körülményeket
5.3. Helyszíni felmérés: Összetett vagy nagy értékű megrendelések esetén a Szolgáltató jogosult helyszíni felmérést végezni, amely során:
- Felmérésre kerül a tényleges munkaterület
- Meghatározásra kerülnek a speciális követelmények
- Egyeztetésre kerül az optimális szolgáltatási terv
- Rögzítésre kerülnek a hozzáférési feltételek
5.4. Ajánlat érvényessége: A Szolgáltató által adott árajánlat 30 napig érvényes, hacsak másként nem kerül megjelölésre.
5.5. Szerződés létrejötte: A szerződés akkor jön létre, amikor:
- A Megrendelő elfogadja a Szolgáltató ajánlatát
- A Szolgáltató visszaigazolja a megrendelést
- Megtörténik az esetleges előleg befizetése
5.6. Szerződés tartalma: A létrejött szerződés tartalmazza:
- A szerződő felek adatait
- A szolgáltatás részletes leírását
- A teljesítés helyét és idejét
- A szolgáltatás díját és fizetési feltételeket
- Speciális feltételeket és megállapodásokat
5.7. Módosítások: A szerződés módosítása csak írásban, mindkét fél közös megegyezésével lehetséges.
6. Árak és fizetési feltételek
6.1. Árak meghatározása:
- Az árak bruttó árak, tartalmazzák az ÁFA-t
- Az árak a szolgáltatás típusától és gyakoriságától függnek
- A pontos árakat a weboldal tartalmazza
- Speciális vagy egyedi szolgáltatások esetén egyedi árazás alkalmazható
6.2. Árváltozás:
- A Szolgáltató jogosult az árakat módosítani
- Az árváltozásról legalább 30 nappal előtte értesítést küld
- A Megrendelő jogosult elutasítani az árváltozást és felmondani a szerződést
6.3. Fizetési módok:
- Bankkártyával online fizetés
- Banki átutalás
- Készpénzfizetés a helyszínen
- Rendszeres megbízásos fizetés
6.4. Fizetési határidők:
- Egyszeri szolgáltatások: teljesítést követően azonnal
- Rendszeres szolgáltatások: minden hónap 5. napjáig
- Kereskedelmi megrendelések: netto 8 nap
6.5. Késedelmi kamat: Fizetési késedelem esetén a Ptk. szerinti késedelmi kamat számítható fel.
6.6. Előleg: Nagyobb értékű vagy speciális szolgáltatások esetén a Szolgáltató jogosult 50%-os előleg kérésére.
6.7. Számla kiállítása: A Szolgáltató minden teljesített szolgáltatásról számlát állít ki, amelyet elektronikus úton vagy postai úton továbbít.
6.8. Költségtérítések:
- Parkolási díjak indokolt esetben
- Különleges eszközök beszerzési költsége
- Sürgősségi szolgáltatás esetén pótdíj
7. Teljesítés
7.1. Teljesítési idő:
- Rendszeres szolgáltatások: a megállapított napokon
- Egyszeri szolgáltatások: egyeztetett időpontban
- Sürgősségi szolgáltatások: 24 órán belül
7.2. Teljesítési hely: A szolgáltatás a Megrendelő által megjelölt helyen történik, a megadott címen.
7.3. Hozzáférés biztosítása:
- A Megrendelő biztosítja a szolgáltatási területhez való hozzáférést
- Kulcsok vagy kódok átadása szükség esetén
- Biztonságos munkakörülmények megteremtése
7.4. Munka dokumentálása:
- Minden szolgáltatásról munkalapon dokumentáció készül
- Igény esetén fotódokumentáció
- Elektronikus jelentés a munkavégzésről
7.5. Minőségi követelmények:
- Alapos és higiénikus munkavégzés
- Környezetbarát anyagok használata
- A területen található tárgyak védelme
- Rendetlenség teljes helyreállítása
7.6. Időjárási viszonyok:
- Szélsőséges időjárás esetén a szolgáltatás halasztható
- Biztonsági okokból a munka megszakítható
- Alternatív időpont egyeztetése szükséges
7.7. Teljesítés átvétele: A szolgáltatás teljesítésének átvétele történhet:
- Személyesen a Megrendelő jelenlétében
- Távolból, elektronikus visszajelzés alapján
- Hallgatólagosan, kifogás hiányában
8. Minőségi garancia
8.1. Minőségi garancia: A Szolgáltató garantálja, hogy a szolgáltatás szakszerűen, a vonatkozó szabványoknak megfelelően kerül elvégzésre.
8.2. Garanciális időszak:
- Rendszeres szolgáltatások: következő szolgáltatásig
- Egyszeri szolgáltatások: 7 nap
- Speciális kezelések: 14 nap
8.3. Garanciális feltételek:
- A terület eredeti állapotának megőrzése
- Harmadik személyek által okozott károk kizárása
- Időjárási hatások természetes következményeinek elfogadása
8.4. Garanciális javítás: Garanciális hiba esetén a Szolgáltató költségmentesen kijavítja a hibát.
8.5. Elégedettségi garancia: Amennyiben a Megrendelő nem elégedett a szolgáltatással, lehetőség van:
- Ingyenes újbóli elvégzésre
- Részleges vagy teljes díjvisszatérítésre
- Kompenzációs megoldásra
8.6. Folyamatos fejlesztés: A Szolgáltató elkötelezett a szolgáltatás minőségének folyamatos fejlesztése mellett.
9. Megrendelő kötelezettségei
9.1. Információszolgáltatási kötelezettség:
- Pontos és teljes körű információk megadása a megrendeléskor
- Változások időbeni jelzése
- Speciális körülmények közlése
- Elérhetőségi adatok naprakészen tartása
9.2. Hozzáférés biztosítása:
- A szolgáltatási terület elérhetőségének biztosítása
- Biztonságos munkakörülmények megteremtése
- Akadályok eltávolítása a munkaterületről
- Megfelelő világítás biztosítása szükség esetén
9.3. Fizetési kötelezettség:
- Határidőben történő fizetés
- Pontosan a megállapított összeg befizetése
- Fizetési nehézségek időbeni jelzése
9.4. Együttműködési kötelezettség:
- Konstruktív együttműködés a szolgáltatás során
- Észrevételek kulturált formában történő közlése
- Szükséges információk rendelkezésre bocsátása
9.5. Értesítési kötelezettség:
- Hibahatár esetén azonnali értesítés
- Károsodások bejelentése
- Változások kommunikálása
9.6. Magatartási szabályok:
- Tiszteletteljes bánásmód a munkatársakkal
- Munka akadályozásának mellőzése
- Biztonságos munkakörnyezet fenntartása
10. Szolgáltató kötelezettségei
10.1. Szakszerű szolgáltatásnyújtás:
- Magas színvonalú, szakszerű munkavégzés
- Megfelelő eszközök és anyagok használata
- Képzett munkaerő biztosítása
- Folyamatos szakmai fejlődés
10.2. Időben történő teljesítés:
- Megállapított időpontok betartása
- Előzetes értesítés késés esetén
- Alternatív megoldások ajánlása
10.3. Biztonság és higiénia:
- Egészségügyi előírások betartása
- Munkavédelmi szabályok alkalmazása
- Környezeti előírások betartása
- Fertőtlenítési protokollok követése
10.4. Kommunikációs kötelezettségek:
- Tiszta és érthető kommunikáció
- Gyors válaszadás megkeresésekre
- Rendszeres visszajelzés a munkáról
- Problémák proaktív kommunikálása
10.5. Dokumentációs kötelezettségek:
- Munkavégzés dokumentálása
- Számlázás időben történő elvégzése
- Garanciális ügyek nyilvántartása
10.6. Fejlesztési kötelezettségek:
- Szolgáltatás minőségének folyamatos javítása
- Új technológiák alkalmazása
- Ügyfélélmény fejlesztése
11. Lemondás és felmondás
11.1. Megrendelő lemondási joga:
- Egyszeri szolgáltatások: 24 órával korábban díjmentesen
- 12 órán belüli lemondás: 50% díjfizetési kötelezettség
- 4 órán belüli lemondás vagy meg nem jelenés: teljes díj
11.2. Rendszeres szolgáltatások felmondása:
- Felmondási idő: 30 nap
- Írásban vagy elektronikusan kell bejelenteni
- A felmondás az aktuális elszámolási időszak végével lép hatályba
11.3. Szolgáltató felmondási joga:
- Fizetési késedelem esetén azonnali hatállyal
- Szerződésszegés esetén 15 napos felszólítást követően
- Vis maior esetén azonnali hatállyal
11.4. Rendkívüli felmondás:
- Súlyos szerződésszegés esetén
- Bizalmi viszony megromlása esetén
- Kölcsönös megegyezéssel bármikor
11.5. Felmondás következményei:
- Elszámolás a teljesített szolgáltatásokra
- Garanciális kötelezettségek fenntartása
- Személyes adatok törlése kérésre
11.6. Formai követelmények: A felmondást írásban vagy igazolható elektronikus úton kell megtenni.
12. Felelősség
12.1. Szolgáltató felelőssége:
- A Szolgáltató felel a szolgáltatás szerződésszerű teljesítéséért
- Felelősséggel tartozik a munkatársai által okozott károkért
- Köteles megtéríteni a munkavégzés során okozott károkat
12.2. Felelősség korlátozása:
- A felelősség mértéke nem haladhatja meg a szolgáltatás értékének háromszorosát
- Közvetett károkért való felelősség kizárásra kerül
- Vis maior esetén a felelősség kizárt
12.3. Biztosítási fedezet:
- A Szolgáltató rendelkezik felelősségbiztosítással
- A biztosítási összeg fedezi a tipikus károkat
- Nagyobb értékű károk esetén külön egyeztetés szükséges
12.4. Megrendelő felelőssége:
- Felelős a tájékoztatási kötelezettség teljesítéséért
- Köteles megtéríteni a téves információk miatti károkat
- Felel a munkavégzés akadályozása miatti többletköltségekért
12.5. Kárbejelentési kötelezettség:
- Károk azonnali bejelentése szükséges
- Kárenyhítési kötelezettség mindkét fél részéről
- Dokumentálási kötelezettség káresetek esetén
12.6. Kártérítési eljárás: Kárigények rendezése a biztosító bevonásával, objektív szakértő közreműködésével történik.
13. Vis maior
13.1. Vis maior fogalma: A szerződő felek akaratától független, előre nem látható és el nem hárítható külső körülmény.
13.2. Vis maior esetek:
- Természeti katasztrófák (árvíz, földrengés, vihar)
- Háborús helyzet, terrorcselekmények
- Járványügyi korlátozások
- Hatósági intézkedések
- Infrastrukturális összeomlás
13.3. Vis maior hatásai:
- A szerződéses kötelezettségek teljesítése felfüggesztődik
- Kártérítési kötelezettség nem áll fenn
- Határidők meghosszabbodnak
13.4. Értesítési kötelezettség: Vis maior esetén 48 órán belül értesíteni kell a másik felet.
13.5. Vis maior megszűnése: A helyzet rendeződése után haladéktalanul folytatódik a teljesítés.
13.6. Hosszan tartó vis maior: 30 napot meghaladó vis maior esetén bármelyik fél jogosult a szerződést felmondani.
14. Adatvédelem
14.1. Adatkezelési alapok: A személyes adatok kezelése a GDPR és a magyar adatvédelmi jogszabályok alapján történik.
14.2. Kezelt adatok köre:
- Név, cím, elérhetőségi adatok
- Szolgáltatási hely adatai
- Fizetési információk
- Szolgáltatással kapcsolatos előzmények
14.3. Adatkezelés célja:
- Szerződés teljesítése
- Ügyfélszolgálat biztosítása
- Számlázás és pénzügyi elszámolás
- Jogos érdekek érvényesítése
14.4. Adatmegőrzési idő:
- Aktív ügyfelek: a jogviszony fennállása alatt
- Lezárt ügyek: 5 év az utolsó tranzakciótól
- Számviteli adatok: 8 év
14.5. Adatok védelme:
- Megfelelő technikai és szervezési intézkedések
- Hozzáférés korlátozása
- Rendszeres biztonsági mentések
14.6. Érintetti jogok:
- Tájékoztatáshoz való jog
- Hozzáférési jog
- Helyesbítési jog
- Törléshez való jog
- Adathordozhatósághoz való jog
14.7. Adatvédelmi incidens: Adatvédelmi incidens esetén 72 órán belül jelentés a hatóságnak.
15. Szellemi tulajdon
15.1. Szerzői jogok: A weboldal tartalma, design és minden egyéb szellemi termék a Szolgáltató tulajdona.
15.2. Védjegyek: A "Bark and Clean" márkanév és logo védett védjegy.
15.3. Használati korlátozások:
- A tartalom nem használható kereskedelmi célokra
- Másolás csak előzetes engedéllyel
- Módosítások engedély nélkül tilosak
15.4. Fényképek és dokumentáció: A szolgáltatás során készített fényképek a Szolgáltató tulajdonát képezik.
15.5. Üzleti titok: A Szolgáltató üzleti információi és módszerei üzleti titoknak minősülnek.
15.6. Jogsértés esetén:**
- Azonnali abbahagyás követelése
- Kártérítés követelése
- Jogi lépések megtétele
16. Reklamáció
16.1. Reklamáció benyújtása:
- Írásban vagy elektronikusan
- A hiba részletes leírásával
- Lehetőség szerint fotódokumentációval
- A teljesítéstől számított 8 napon belül
16.2. Reklamáció kivizsgálása:
- 5 munkanapon belüli kivizsgálás
- Helyszíni ellenőrzés szükség esetén
- Írásos válaszadás
16.3. Reklamáció rendezése:
- Hibás teljesítés esetén újbóli elvégzés
- Díjcsökkentés lehetősége
- Kártérítés súlyos esetekben
16.4. Elutasítás esetei:
- Jogalap nélküli reklamáció
- Késedelmes bejelentés
- Külső ok miatt bekövetkezett hiba
16.5. Reklamációs nyilvántartás: Minden reklamáció nyilvántartásra kerül a későbbi hivatkozás végett.
16.6. Fogyasztóvédelem: Fogyasztói jogviszony esetén a fogyasztóvédelmi szabályok is alkalmazandók.
17. Vitarendezés
17.1. Békés vitarendezés: A felek elsődlegesen békés úton kísérlik meg a viták rendezését.
17.2. Mediáció: Sikertelen tárgyalások esetén mediációs eljárás kezdeményezhető.
17.3. Bírósági eljárás:
- Illetékes bíróság: a Szolgáltató székhelye szerinti bíróság
- Fogyasztói ügyek: a fogyasztó lakóhelye szerinti bíróság is
- Alkalmazandó jog: magyar jog
17.4. Alternatív vitarendezés:
- Békéltető testületi eljárás
- Szakértői vélemény beszerzése
- Választottbírósági eljárás nagyobb ügyekben
17.5. Költségviselés: A pervesztes fél viseli az eljárási költségeket.
17.6. Végrehajtás: A jogerős határozatok végrehajtása a vonatkozó jogszabályok szerint.
18. Alkalmazandó jog
18.1. Joghatóság: A szerződésre a magyar jog az irányadó.
18.2. Alkalmazandó jogszabályok:
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
- 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
- EU 2016/679 rendelet (GDPR)
- Vonatkozó ágazati jogszabályok
18.3. Jogszabályváltozás:**
- Jogszabályváltozás esetén az ÁSZF automatikusan módosul
- Ellentétes rendelkezések hatályukat vesztik
- Az új szabályozás a hatálybalépéstől alkalmazandó
18.4. Nemzetközi elemek: Külföldi elemeket tartalmazó ügyletek esetén a magyar jog alkalmazandó.
18.5. EU jog: Az európai uniós jogszabályok közvetlen hatálya és elsőbbsége érvényesül.
19. Záró rendelkezések
19.1. Hatálybalépés: Jelen ÁSZF 2024. december 30. napján lép hatályba.
19.2. Korábbi ÁSZF hatályvesztése: A korábbi általános szerződési feltételek egyidejűleg hatályukat vesztik.
19.3. Módosítások:
- Az ÁSZF módosítása írásban történik
- A módosításokról előzetes tájékoztatás
- A weboldalon való közzététel kötelező
19.4. Részleges érvénytelenség: Az ÁSZF egy vagy több rendelkezésének érvénytelensége nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.
19.5. Tolmácsolás: Értelmezési vitás esetek az ÁSZF egésze és a szerződés célja alapján döntendők el.
19.6. Kapcsolattartás:
- E-mail: info@barkandclean.hu
- Telefon: +36 30 258 04 22
- Postai cím: 1108 Budapest, Szőlővirág utca 14. 6. emelet 27.
19.7. Tájékoztatás:**
- Az ÁSZF mindig elérhető a weboldalon
- Kérésre nyomtatott formában is rendelkezésre áll
- Elektronikus tájékoztatás elsődleges
19.8. Záró nyilatkozat: A Szolgáltató kijelenti, hogy az ÁSZF minden rendelkezése összhangban van a hatályos jogszabályokkal és az üzleti gyakorlatokkal.
Budapest, 2025. augusztus 4.
Influencerlab Kft.
Szolgáltató